photokom
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków/Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:36, 20 Kwi 2009 Temat postu: Przyżądy do diagnostyki silnika |
|
|
Proste przyrządy własnej roboty ułatwiające diagnostykę osprzętu silnika:
Odpowiednio:
1. Tester zaworu stabilizacji biegu jałowego ISV (popularny krokowiec): Jest to 9v batteria podłączona do wtyczki 2-pinowej poprzez stycznik (normalnie otwarty). Zawór powinien być szczelny gdy przycisk jest zwolniony i powinien sie otwierać po wcisnięciu przycisku.
2. Przejściówka umożliwiająca pomiar prądu płynącego przez zawór ISV - umożliwia szeregowe wpięcie multimetru. Multimetr powinien wskazywać 430mA - Wskazanie dokładnie 479mA oznacza sygnał błędu ze sterownika.
3. The WoT switch simulator is placed between the WoT switch on the side of the throttle body and the connector - the button shorts pins 2 and 3, simulating WoT activation.
4. The wastegate frequency valve LED lead is connected between the WGFV and its connector to check for WGFV operation at WoT.
5. Terter pracy wtryskiwacza rozruchowego. Składa sie z wtyczki męskiej i żeńskiej oraz diody LED 12V (ewentualnie zwykłej diody LED z rezystorem). Dioda świeci w momencie pojawienia sie napiecia na zaciskach wtryskiwacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|