|
www.audi200.fora.pl Forum o Audi 200
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:19, 21 Kwi 2009 Temat postu: Problem z rozruchem silnik MC2 |
|
|
Witam. Mam problem z rozruchem silnika bez względu na temperaturę ciężko odpala.
dolot jest szczelny, nowe oringi wtryskiwaczy, wyczyszczony tłok sterujący w rozdzielaczu, wyregulowane położenie spoczynkowe klapy spiętrzającej, nowe kable WN świece kopułka palec.
po dłuższym kręceniu około 15-20 sekund silnik odpala, po czym w powietrzu unosi się zapach paliwa (ale tylko przez chwile po odpaleniu)
może wtryski leją
może ktoś wie czym jest sterowany wtryskiwacz rozruchowy w MC2
auto jeździ na LPG mam blosa i nie ma takiego zjawiska jak strzał w dolot, ale poprzedni właściciel miał zwykły mikser i stare kable WN i auto wiecznie strzelało.
ciężko pali odkąd go mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
venom
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:34, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz swiece. Czy potem nie ma juz problemow z wolnymi? Aha pytanie tak OT jak u ciebie sprawuje sie blos? do ilu obrotow mozesz krecic? bo u mnie po 5tys mikser daje za malo gazu i maszyna nie lata jak powinna. Za to nigdy nie mialem tez strzalu ani nic z tych rzeczy. Masz moze foto jak masz umiejscowiony blos? i czy nie spada ci polaczenie blos/ic przy depnieciu ze startu?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:36, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wolne obroty falują i jest takie zjawisko że auto przy ruszaniu zamula i jak się trochę wkręci na obroty to nagle dostaje mocy.
A co do blosa to opiszę jak zmienie reduktor bo mam emmegas (badziewie straszne) ale kupiłem OMVL do mocy 400KM. Po rozkręceniu stwierdzam że sprzęt profesjonalny, dorobie kompensacje i zakładam. jak zrobie foty to załorze nowy temat i wspulnymi siłami udoskonalimy sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emcior
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 23:35, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie masz zamordowane wtryski, jeszcze jak to latalo tylko na gazie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:54, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie próbowałem wyregulować śrubą do co2 i nic z tego.
Myślę że rzeczywiście to wtryski zapieczone, bo łyka takie ilości wachy że aż strach.
Kiedyś wyczytałem że na zapieczone wtryski skutecznie pomaga olej do paliwa, do pił i kosiarek stihl po spaleniu nie zostawia nagaru więc nie zanieczyści silnika.
przetestuje. nie mam nic do stracenia. najwyżej zapach będzie jak za kosiarką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczan
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:12, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
u znajomego w 2,2 KZ wtryski reanimowałem na " przyzadzie" do sprawdzania ciśnienia przebicia wtrysków diesla ,. po takiej operacji wtryski tworzą mgiełke jak należy lecz nieprzestały całkiem "kapać" najwazniejsze ze problemy z uruchamianiem gorącego silnika znikneły ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:41, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wskazówkę Kaczan
Dobry pomysł, przy takim ciśnieniu powinno wymieść zabrudzenia.
W 100% ich sprawność do fabrycznej nie wróci, ale zawsze coś.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tekbarj
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:57, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Problemy z długim kręceniem przy rozruchu (poza problemami z wtryskami) mogą wynikać z puszczającego zaworka zwrotnego paliwa przy pompie lub uszkodzonym akumulatorze ciśnienia. Może po prostu zaworek nie trzyma i paliwo spływa z przewodów do baku i przy każdym odpalaniu pompa najpierw musi napełnić przewody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:29, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga, ale w moim przypadku problem raczej nie leży w zaworku zwrotnym.
Przy ostatnim demontażu rozdzielacza wtrysku, auto stało około godziny, a mimo to przy odkręcaniu przewodów paliwowych ciśnienie było.
Musiał bym podpiąć jakiś manometr.
Dodam że jak auto pracuje zgaszę silnik i zakręcę rozrusznikiem w przeciągu paru sekund po zgaszeniu, to odpala dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
photokom
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków/Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:16, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sprobuj jeszcze przeczyscic styki i ewentualnie lekko dogiac wsuwki na czujnikach temperatury (jednopinowe - jeden wkrecony w glowice przy I cylindrze, a drugi wkrecony w króciec koło tego czujnika 4-pinowego).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:33, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
te dwa czujniki 1 pinowe wymieniłem na nowe. Wsuwki też wymieniłem na nowe i są przylutowane do przewodów. wsuwki siedzą ciasno.
Photokom do czego są te czujniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
photokom
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków/Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:37, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Te czujniki sa bardzzo wazne dla prawidlowej pracy silnika. Daja one informacje o temperaturze silnika dla komputera silnika oraz ukladu stabilizacji biegu jalowego. Jesli sa uszkodzone lub jest slaby styk, to kom dostaje bledna informacje o temperaturze silnika i z tego wynikaja problemy z rozruchem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:55, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za cenną informację Photokom
A może u mnie coś z kompem nie tak. może map sensor dostał od wystrzałów gazu
Mam MAC-14
Jak kupiłem auto, to przy późniejszych oględzinach zauważyłem że styki czujnika tep. powietrza na IC-ku są zwarte.
Który czujnik odpowiada za prace wtryskiwacza rozruchowego?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Pią 12:56, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
photokom
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków/Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:08, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, ze rozwarłeś styki tego czujnika powietrza? Sprawdzałeś kody błyskowe?
Za prace wtryskiwacza rozruchowego odpowiada jeden z czujników jednopinowych (o ile się nie mylę to ten wkręcany w głowicę który daje sygnał dla ECU).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:17, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak styki rozwarłem.
Kodów błyskowych nie sprawdzałem.
Jak sprawdzić kody? Wystarczy gdzieś się wpiąć lampką, czy to bardziej skomplikowany zabieg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|