Forum www.audi200.fora.pl Strona Główna www.audi200.fora.pl
Forum o Audi 200
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z rozruchem silnik MC2
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.audi200.fora.pl Strona Główna -> Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:19, 21 Kwi 2009    Temat postu: Problem z rozruchem silnik MC2

Witam. Mam problem z rozruchem silnika bez względu na temperaturę ciężko odpala.

dolot jest szczelny, nowe oringi wtryskiwaczy, wyczyszczony tłok sterujący w rozdzielaczu, wyregulowane położenie spoczynkowe klapy spiętrzającej, nowe kable WN świece kopułka palec.

po dłuższym kręceniu około 15-20 sekund silnik odpala, po czym w powietrzu unosi się zapach paliwa (ale tylko przez chwile po odpaleniu)

może wtryski leją Question

może ktoś wie czym jest sterowany wtryskiwacz rozruchowy w MC2 Question

auto jeździ na LPG mam blosa i nie ma takiego zjawiska jak strzał w dolot, ale poprzedni właściciel miał zwykły mikser i stare kable WN i auto wiecznie strzelało.

ciężko pali odkąd go mam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
venom




Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:34, 21 Kwi 2009    Temat postu:

sprawdz swiece. Czy potem nie ma juz problemow z wolnymi? Aha pytanie tak OT jak u ciebie sprawuje sie blos? do ilu obrotow mozesz krecic? bo u mnie po 5tys mikser daje za malo gazu i maszyna nie lata jak powinna. Za to nigdy nie mialem tez strzalu ani nic z tych rzeczy. Masz moze foto jak masz umiejscowiony blos? i czy nie spada ci polaczenie blos/ic przy depnieciu ze startu?
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:36, 21 Kwi 2009    Temat postu:

wolne obroty falują i jest takie zjawisko że auto przy ruszaniu zamula i jak się trochę wkręci na obroty to nagle dostaje mocy.
A co do blosa to opiszę jak zmienie reduktor bo mam emmegas (badziewie straszne) ale kupiłem OMVL do mocy 400KM. Po rozkręceniu stwierdzam że sprzęt profesjonalny, dorobie kompensacje i zakładam. jak zrobie foty to załorze nowy temat i wspulnymi siłami udoskonalimy sprzęt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emcior




Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:35, 22 Kwi 2009    Temat postu:

prawdopodobnie masz zamordowane wtryski, jeszcze jak to latalo tylko na gazie Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:54, 23 Kwi 2009    Temat postu:

Właśnie próbowałem wyregulować śrubą do co2 i nic z tego.

Myślę że rzeczywiście to wtryski zapieczone, bo łyka takie ilości wachy że aż strach.

Kiedyś wyczytałem że na zapieczone wtryski skutecznie pomaga olej do paliwa, do pił i kosiarek stihl po spaleniu nie zostawia nagaru więc nie zanieczyści silnika.

przetestuje. nie mam nic do stracenia. najwyżej zapach będzie jak za kosiarką Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczan




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:12, 23 Kwi 2009    Temat postu:

u znajomego w 2,2 KZ wtryski reanimowałem na " przyzadzie" do sprawdzania ciśnienia przebicia wtrysków diesla ,. po takiej operacji wtryski tworzą mgiełke jak należy lecz nieprzestały całkiem "kapać" najwazniejsze ze problemy z uruchamianiem gorącego silnika znikneły ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:41, 23 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki za wskazówkę Kaczan Idea
Dobry pomysł, przy takim ciśnieniu powinno wymieść zabrudzenia.

W 100% ich sprawność do fabrycznej nie wróci, ale zawsze coś.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekbarj




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:57, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Problemy z długim kręceniem przy rozruchu (poza problemami z wtryskami) mogą wynikać z puszczającego zaworka zwrotnego paliwa przy pompie lub uszkodzonym akumulatorze ciśnienia. Może po prostu zaworek nie trzyma i paliwo spływa z przewodów do baku i przy każdym odpalaniu pompa najpierw musi napełnić przewody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:29, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Słuszna uwaga, ale w moim przypadku problem raczej nie leży w zaworku zwrotnym.

Przy ostatnim demontażu rozdzielacza wtrysku, auto stało około godziny, a mimo to przy odkręcaniu przewodów paliwowych ciśnienie było.

Musiał bym podpiąć jakiś manometr.

Dodam że jak auto pracuje zgaszę silnik i zakręcę rozrusznikiem w przeciągu paru sekund po zgaszeniu, to odpala dobrze Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
photokom
Administrator



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:16, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Sprobuj jeszcze przeczyscic styki i ewentualnie lekko dogiac wsuwki na czujnikach temperatury (jednopinowe - jeden wkrecony w glowice przy I cylindrze, a drugi wkrecony w króciec koło tego czujnika 4-pinowego).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:33, 24 Kwi 2009    Temat postu:

te dwa czujniki 1 pinowe wymieniłem na nowe. Wsuwki też wymieniłem na nowe i są przylutowane do przewodów. wsuwki siedzą ciasno.

Photokom do czego są te czujniki Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
photokom
Administrator



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:37, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Te czujniki sa bardzzo wazne dla prawidlowej pracy silnika. Daja one informacje o temperaturze silnika dla komputera silnika oraz ukladu stabilizacji biegu jalowego. Jesli sa uszkodzone lub jest slaby styk, to kom dostaje bledna informacje o temperaturze silnika i z tego wynikaja problemy z rozruchem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:55, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki za cenną informację Photokom Very Happy

A może u mnie coś z kompem nie tak. może map sensor dostał od wystrzałów gazu Question

Mam MAC-14

Jak kupiłem auto, to przy późniejszych oględzinach zauważyłem że styki czujnika tep. powietrza na IC-ku są zwarte.

Który czujnik odpowiada za prace wtryskiwacza rozruchowego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Pią 12:56, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
photokom
Administrator



Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:08, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Rozumiem, ze rozwarłeś styki tego czujnika powietrza? Sprawdzałeś kody błyskowe?
Za prace wtryskiwacza rozruchowego odpowiada jeden z czujników jednopinowych (o ile się nie mylę to ten wkręcany w głowicę który daje sygnał dla ECU).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:17, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Tak styki rozwarłem.

Kodów błyskowych nie sprawdzałem.

Jak sprawdzić kody? Wystarczy gdzieś się wpiąć lampką, czy to bardziej skomplikowany zabieg?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.audi200.fora.pl Strona Główna -> Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin