Forum www.audi200.fora.pl Strona Główna www.audi200.fora.pl
Forum o Audi 200
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z obrotami jałowymi - za wysokie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.audi200.fora.pl Strona Główna -> Silnik i osprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:52, 27 Kwi 2009    Temat postu:

Sterownik ECU (komputer) jest wewnątrz kabiny, z przodu od strony pasażera, przy nogach z prawej strony pod tapicerką, ale tam nic nie zrobisz. To jest sterownik silnika Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Pon 17:54, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekbarj




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:57, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Może sie myle, ale patrzac na schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]
wydaje mi się, że za stabilizacje biegu jałowego odpowiada oddzielny układ: "IDLE STABILIZER" (po prawej stroniena schemacie), a nie ECU (na górze schematu). Gdzie jest zamontowany w samochodzie ten idle stabilizer?
Co jeszcze może byc powodem problemów z obrotami jałowymi? Ewentualnie jak je dobrze ustawić? Wiem, że jest śrubka koło przepustnicy, ale jak regulowac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzeł




Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelce Opolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:43, 28 Kwi 2009    Temat postu:

rzeczywiście na schemacie jest coś takiego, ale nie mam pojęcia w którym miejscu się znajduje w aucie Confused

według książki, obroty jałowe ustawia się razem z dawką CO2 na analizatorze spalin. Ja ustawiłem po prostu tą śrubą na przepustnicy.

Ale w twoim przypadku regulacja raczej nie ma sensu zanim nie znajdziesz przyczyny za wysokich obrotów.

Sprawdź jeszcze oring na tej śrubie regulacyjnej na przepustnicy, tamtędy też może łapać lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.audi200.fora.pl Strona Główna -> Silnik i osprzęt Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin