|
www.audi200.fora.pl Forum o Audi 200
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
venom
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:12, 24 Kwi 2009 Temat postu: Blowoff |
|
|
Jak to dziala? czy jest sens montowac to w aucie o seryjnych nastawach? Zaklada sie to w miejsce WG? Czy mozna tego uzywac majac lpg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:22, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Blow off fajna sprawa, mam już zakupiony, ale jeszcze go nie założyłem.
Na pewno pytasz o zawór atmosferyczny (ten co robi PSSSSST)
Na gazie możesz na nim śmigać, tylko załóż go przed blosem, bo w innym przypadku będzie ci spuszczał gaz do komory silnika.
Zakłada się go na dolot, pomiędzy turbiną, a przepustnicą, a wężyk sterujący
do kolektora ssącego. W momencie gdy turbo pompuje, a przepustnica się zamyka, przed przepustnicą jest ciśnienie, a w kolektorze podciśnienie zawór się otwiera i upuszcza ciśnienie.
Taki tego sens że ciśnienie jest upuszczone, a nie odbija się od przepustnicy, nie wraca zatrzymując gwałtownie rozpędzoną turbinę.
Tym sposobem chronisz turbo.
Tylko słyszałem że K-jetronic wariuje przy tego typu zaworach, ale da się zrobić patent, który będzie wyłączał zawór podczas pracy na etylinie.
Ja mam taki jak z linku, tam widać gdzie się montuje
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Pią 19:54, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emcior
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 21:20, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
w 10v sie raczej nie stosuje, wiem ze kiedys Kefir wyrzezbil sobie Bova , ale cus tam bylo nie halo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
venom
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:24, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wlasnie sie zastanawailem sie czy to bedzie gralo z lpg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:30, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
na gazie będzie dobrze, ale na benzynie już nie
Chodzi o to że w momencie gdy zawór się otwiera (upuszcza nadmiar powietrza) a te powietrze jest wcześniej odmierzone przez przepływomierz i proporcjonalnie do dawki powietrza które przeszło przez przepływomierz jest dozowana benzyna, ale te powietrze nie trafia do kolektora, tylko do atmosfery a benzyna do kolektora co powoduje że mieszanka jest bardzo bogata w paliwo. Prosto mówiąc zalewa się
Ale jak pisałem wcześniej. da się zrobić tak że blow off można wyłączyć na czas jazdy na benzynie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Pią 23:10, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczan
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:07, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
niepowinno zalewać - gdyz przy zamknietej przepusnicy i ponad 1500 rpm otwiera sie zawór "chamowania silnikiem" wtedy przeplywka "leży" i w garach jest sucho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:35, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zawór hamowania silnikiem włącza się, gdy hamujesz silnikiem, ale podczas zmiany biegów, wciskasz sprzęgło i obroty szybko spadają poniżej 1500 rpm, wtedy może się zalewać.
Kiedyś czytałem posty na ten temat.
Na pewno da się to zrobić, tylko trzeba poeksperymentować
Niedługo to sprawdzę na swoim sprzęcie.
Do tego mam Manual Boost Control Turbonetcs do zewnętrznych WG zakłada się go zamiast zaworu N75.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Nie 23:25, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sajmon
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:36, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja miałem w 3B blowa i tam niestety nie chodzi, taka jak kolega orzeł powiedział poprostu go zalewa teraz założyłem zamiennik DV od propera bo ten orginalny DV się rozwalił Nie wiem dlaczego ale w silnikach AAN blow chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
photokom
Administrator
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków/Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:57, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To chyba to?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzeł
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelce Opolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:19, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Photokom to co znalazłeś to jest zawór upustowy, który nie upuszcza ciśnienia do atmosfery, tylko w dolot przez turbo tak zwany BY PASS.
Podobno tego typu zawór nie wywołuje błędów w ECU, ale nie wydaje pożądanego przez większość osób, odgłosu podczas zmiany biegów
http://www.youtube.com/watch?v=JazOLQXMWJc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orzeł dnia Śro 14:20, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|